Monday 6 September 2010

Niespodzianka.




Dlugo nic nie pisalam,bylam w polsce,chora i dowiedzialm sie cudownej wiadomosci,ze jestem w ciazy. Myslalam o porzuceniu bloga,bo nie wiem czy bedzie ktos chetny do ogladania wielkiego brzucha.Ciaza daje mi chwilowo w kosc,potem podobno bedzie lepiej. Czekam na ten moment. Stalam sie tez szczesliwa posiadaczka nowej lustrzanki,wiec wczoraj postanowilam ja wyprobowac. Bylam ostatnio w tk maxsie i kupilam ten sweterek(metka mowi o przecenie z 169£ na 29£) nie wiem czy to prawda,ale sweterek jest mily w dotyku. Nabylam tez botki K.G rowniez przecenione sporo. Ogolnie niechodze do miasta tak czesto jak wczesniej ,bo moje dziecko chyba nie lubi zakupow,bo co wchodze do centrum handlowego,to zaniemagam i musze wracac do domu.
ps. czuje sie grubo,bo nie moge dopiac moich spodni w pasie.
sweter-tk max
spodnie-zara
botki-K.G
torebka-suzy smith
apaszka -river island

10 comments:

  1. Gratuluję!!! I nie wiem jak inni ale ja mam nadzieję, że będziesz tu na blogu dalej "bywać" :)
    Pozdrawiam gorąco

    ReplyDelete
  2. gratulacje! oj tak początki są trudne:) dasz rade! jak każda z nas:)

    ReplyDelete
  3. Szczęście, które jest w Tobie na pewno pomoże przetrwać trudne chwile... :)
    Gratuluję

    ReplyDelete
  4. gratulacje!!!ciąża to nie choroba,ja się czułam wspaniale a mój mąż opiekował się i nadskakiwał NAM na każdym kroku:)-TO WSPANIAŁY OKRES -ZOBACZYSZ!!!

    ReplyDelete
  5. Ciąża trwa tylko 9 miesięcy, później zostają piękne wspomnienia. Ciesz się nią ;-)

    ReplyDelete
  6. gratulację i zdrowia przede wszystkim życzę, czytając komentarz marionachic przypomniało mi się jak każdy gadał że ciąża jest super a jak się brzdąc urodzi to jest tragedia, u ,mnie było odwrotnie, ciąża to koszmar, i nawet czułam się jak chora, bo jak można się czuć leżąc w szpitalu a potem w domu 3 miesiące, czekając na męża z pracy który zlituję się i dożywi, za to po porodzie czułam się jak w niebie i szczerze muszę powiedzieć że ciąża zmęczyła mnie bardziej niż ponad 2 lata z dzieckiem. Więc jeśli będziesz miała ochotę ponarzekać-narzekaj. Ja na pewno nie napisze przesadzasz.
    jeszcze raz zdrowia i powodzenia:)

    ReplyDelete
  7. Nie opuszczaj nas! Uwielbiam oglądać stylowe mamy z brzuszkiem :) Może wkrótce będziesz dla którejś z nas inspiracją :)

    ReplyDelete
  8. Fajny zestaw super chusta Moje Gratulacje http://justynjjacollection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. bardzo fajny zestaw:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    ReplyDelete