Tuesday 15 June 2010

Kwiaty we wlosach potargal wiatr.




Nie wiem dlaczego ,ale kiedy patrze lub nosze ta sukienke odrazu przychodza mi slowa tej piosenki do glowy. Zdjecia pochodza z wakacji,dokladnie z drugiego dnia wycieczki,kiedy usnelam na sloncu i spalilam sobie nogi i dekolt. Strasznie bolalo. Juz nigdy nie popelnie tego bledu. Mam nowe postanowienie:nigdy nie pic drinkow w srodku dnia a nastepnie wyruszac na plaze bo rowna sie to drzemka a dzemka na sloncu to poparzenia . Przyzekam nigdy tego wiecej nie robic.

9 comments:

  1. śliczna sukienka:) co do opalania, to szkoda odmawiać sobie drinków, lepiej użyć sunblocka:)

    ReplyDelete
  2. fajna sukieneczka:)wiem coś o tym...też kiedyś się tak załatwiłam:);)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  4. szczerze to i bez drinków mozna usnac ;) po prostu opalanie jest zbyt nudne a i słonko w główke swieci co u mnie powoduje automatyczne naciaganie powiek;)

    ReplyDelete
  5. Urocza sukienka :)

    ReplyDelete
  6. mi wczoraj tez to chodziło po głowie:) sukienka fajna i dobrze wygląda z tym sweterkiem

    ReplyDelete
  7. lukrecjo, róż to znak rozpoznawczy Twojego stylu, możesz go nosić do wszystkiego po prostu!

    ReplyDelete